Mandag | 8.00 - 11.00 og 14.00 - 16.00 |
Tirsdag | 8.00 - 11.00 og 14.00 - 16.00 |
Onsdag | 8.00 - 11.00 |
Torsdag | 8.00 - 11.00 |
Fredag | lukket |
Telefonen er i perioder meget travl. Der er køfunktion på maksimal 5. Du kan derfor være nødsaget til at ringe op igen.
Ved afbud brug venligst formularen til afbud eller læg besked på telefonsvareren.
I kan altid lægge besked på telefonsvareren. I vil så blive kontaktet hurtigst muligt.
Vi tilstræber, at alle nye patienter tilbydes en hurtig tid. For ikke akutte patienter er der normalt ca 6 - 8 ugers ventetid. Klinikken har en afbudsliste, hvor I kan blive skrevet op i tilfælde af aflysninger eller flytninger.
Andre læger og sundhedspersoner med en behandlerrelation til dig/dit barn kan nu se, hvad du/dit barn er blevet behandlet for i speciallægepraksis. Det sker for, at de bedre kan sikre sammenhæng i behandlingen.
I Sundhedsjournalen på Sundhed.dk og i appen MINsundhed kan du/I også selv se journaloplysninger om din/dit barns behandling i speciallægepraksis.
Hvis du/I ikke ønsker at andre behandlere i sundhedsvæsenet skal have adgang til dine/dit barns
oplysninger, kan du/I spærre for det. Det gøres på Sundhed.dk.
Kontakt sundhed.dk på tlf. 4422 2080 eller skriv til info@sundhed.dk
Læs mere om privatmarkering her:
Læs mere om Sundhedsjournalen her
Der er mulighed for at rekvirere tolk. Dette skal I gøre opmærksom på ved bestillingen af konsultationen.
Såfremt barnet har skoldkopper, akut diaré eller feber med opkastninger bedes forældrene kontakte klinikken, før barnet møder op i klinikken.
Dette gælder også, såfremt barnet er bærer af resistente stafylokokker (MRSA).
En hospitalsudlagt henvisning er en henvisning, som egen læge har sendt til en hospitalsafdeling, men som er blevet viderevisiteret/udlagt til en speciallægepraksis.
For disse henvisninger gælder, at du/I på grund af udredningsretten skal tilbydes en tid indenfor 30 hverdage.
Samtidig gælder dog, at hvis du/I ikke ønsker at tage imod den tid, der tilbydes, bortfalder ventetidsgarantien.
Vi hører meget gerne fra dig/jer, hvis der er noget, du/I er særligt glad for i klinikken. Særlige ønsker eller andre forslag til forbedringer modtages også gerne.
"Hjælp os med at blive bedre" er en pjece til dig, der har oplevet, at noget er gået galt i sundhedsvæsenet (en utilsigtet hændelse UTH), og som vil være med til at forebygge, at lignende sker for andre. I pjecen står også, hvor du finder mere information om dine øvrige handlemuligheder.
Nedenstående link guider dig videre, hvis du vil klage.
Ved andre spørgsmål til klinikken kan nedenstående kontaktform anvendes. Bemærk det er en ikke-krypteret mail, så undlad cpr nr og andre følsomme oplysninger. Der kan ikke bestilles tid eller meldes afbud på denne mail. Brug i stedet for den relevante formular, der findes under kontakt.
Forvent en vis svartid.
Speciallæge PhD Ida Norgil
+45 38 87 18 48
info@idanorgil.dk
Amagerbro Sundhedscenter
Kirkegårdsvej 25A 1
2300 København S
Mandag | 8.30 - 17.30 |
Tirsdag | 8.30 - 17.30 |
Onsdag | 8.00 - 15.00 |
Torsdag | 8.00 - 15.00 |
Fredag | lukket |
Klinikken holder lukket på alle helligdage
Klinikken er lukket i uge 16 og 22